logo
HOME ZARZĄDZANIE & MARKETING PRAWO & FINANSE BLIŻEJ PACJENTA PIERWSZE KROKI KALENDARIUM LIFESTYLE TECHNOLOGIE

DOKUMENTY

OGŁOSZENIA

WSPÓŁPRACA

KONTAKT

ZARZĄDZANIE & MARKETING

Strona: 1 | 2 | 3

MEDYCYNA ZA GRANICĄ – DLA NAJLEPSZYCH

Maturzyści ze słabymi wynikami próbują dostać się na studia medyczne na Ukrainie. Najzdolniejsi uczniowie wybierają prestiżowe uczelnie brytyjskie, bo to one otwierają rankingi najlepszych kierunków medycznych na świecie.
2015-04-21

SLOGAN - KONIECZNOŚĆ CZY EKSTRAWAGANCJA?

Zwięzłe, zapadające w pamięć hasło, które w kilku starannie dobranych słowach opisuje firmę wraz z jej wartościami, historią i tym, co wyróżnia ją spośród innych – tak mogłaby zaczynać się definicja sloganu idealnego. W praktyce coraz trudniej o przykład zarazem dobry formalnie, a treścią ujmujący samą istotę biznesu; w dodatku coraz więcej firm rezygnuje z tego elementu wizerunku marki. Tymczasem slogan, zwłaszcza udany, może oddać firmie, gabinetowi, placówce medycznej, niemałe usługi.
2014-10-16

PO PIERWSZE CZŁOWIEK – KILKA SŁÓW O SZKOLENIACH I ZARZĄDZANIU

Wielu właścicieli gabinetów szuka sposobów, jak pozyskać pacjentów i sprostać ich oczekiwaniom, oferując coraz to nowsze i innowacyjne rozwiązania.
2014-10-14

EMOCJONALNY CZY RACJONALNY? JAKIEGO MARKETINGU POTRZEBUJE BRANŻA MEDYCZNA?

Jak najskuteczniej dotrzeć do klienta? Czy łatwiej przekonają go argumenty racjonalne, czy emocjonalne? To pytania, które – wśród wielu innych – musi sobie zadać każdy marketingowiec, tworząc strategię komunikacji. Nie ma branży, która odwoływałaby się wyłącznie do jednej z tych sfer, biznes medyczny nie jest tutaj wyjątkiem; ważne, by każdego z „argumentów” używać umiejętnie, by dobierać je zgodnie z oczekiwaniami klienta i potrzebami własnej oferty.
2014-08-19

O WYBORZE LOKALU SŁÓW KILKA

Podejmując ryzyko rozpoczęcia działalności oceniamy wiele czynników związanych z planowanym przedsięwzięciem pod kątem biznesowym i ekonomicznym.
2014-07-22

CO MÓWI TWOJE LOGO?

Jest zarazem wizytówką, manifestem i symbolem. Ucieleśnieniem idei marki, firmy bądź przedsięwzięcia. Logo – zwłaszcza dziś, w czasach dominacji języka obrazkowego – jest szczególnie ważnym elementem wizerunku każdej marki, także medycznej. Zaprojektowane profesjonalnie komunikuje się z otoczeniem firmy na wielu płaszczyznach, m.in. językiem kolorów, któremu poświęcę tutaj najwięcej miejsca.
2014-07-01

GDY TWÓJ ZESPÓŁ NIE DZIAŁA TAK, JAKBYŚ CHCIAŁ

Każdy biznes jest tworzony przez ludzi i dla ludzi. Ludzie w firmie są najważniejsi, to oni tworzą ostateczny wizerunek gabinetu/przychodni. Od nich zależy, jak postrzegane będzie to miejsce przez pacjenta. Tylko odpowiedni ludzie dają gwarancję powodzenia twojego biznesu. Jim Collins w swojej książce “Good to Great” mówi, że aby stworzyć wspaniałą firmę, trzeba “po pierwsze – zaprosić odpowiednich ludzi, po drugie – wyprosić nieodpowiednich”.
2014-06-05

E-MAIL: URODZONY SPRZEDAWCA

Być może niemodny i oklepany, ale za to skuteczny i opłacalny – e-mail jako narzędzie komunikacji marketingowej sprawdza się świetnie. Potwierdzają to badania, mówią o tym statystyki, rosną budżety na e-mail marketing. Specjaliści przekonują, że to rozwiązanie pożyteczne dla wszystkich branż. Medycyna nie jest tutaj wyjątkiem.
2014-05-21

O MOTYWACJI SŁÓW KILKA...

Przed nami wakacje, czas urlopów, odpoczynku i ładowania akumulatorów. To też bardzo dobry moment na to, by się zastanowić – czy moja praca daje mi 100% satysfakcji? Czy po urlopie wrócę i z radością będę przyjmować pacjentów? Czy zdarzają się chwile kiedy praca staje się złem koniecznym? Sposobem na zapłacenie rachunków? Co się dzieje z naszą motywacją? Czy w ogóle mamy na nią wpływ? Czy możemy nią zarządzać?
2014-05-09

PISANKA A ZMIERZCH JĘZYKA PISANEGO

Zbliżające się Święta i jeden z najsilniej z nimi związanych symboli – pisanka – zainspirowały mnie do podjęcia tematu, który coraz częściej powraca w marketingowych proroctwach: tematu nieuchronnego końca języka pisanego.
2014-04-17
Strona: 1 | 2 | 3
X
Nasz newsletter to cotygodniowa porcja inspiracji i rozwiązań dla Twojego gabinetu/przychodni. Zostaw nam swój adres e-mail, a my przekażemy Ci niezbędne i ciekawe informacje dla Twojego biznesu
podaj adres email:

© 2015 MedSukces

O nas   Kontakt