logo
HOME ZARZĄDZANIE & MARKETING PRAWO & FINANSE BLIŻEJ PACJENTA PIERWSZE KROKI KALENDARIUM LIFESTYLE TECHNOLOGIE

DOKUMENTY

OGŁOSZENIA

WSPÓŁPRACA

KONTAKT

ZARZĄDZANIE & MARKETING

Strona: 1 | 2 | 3

OSTRZEŻENIE GIODO i NIL

Ostrzeżenie dotyczy placówek i gabinetów, które otrzymują wiadomości od podmiotu o nazwie „Bądźmy Legalni", „Legalni z Prawem" czy „Kancelaria Liberty".
2016-07-26

TARGI MEDYCZNE WIHE JUŻ 4 PAŹDZIERNIKA!

5 października br., podczas Międzynarodowych Targów WIHE 2016, odbędzie się międzynarodowa konferencja „Modernizacja szpitali i placówek medycznych”, podczas której specjaliści z Polski, Luksemburga, Niemiec, Turcji, Anglii, Belgii, Holandii, Austrii, Serbii i Stanów Zjednoczonych będą opowiadać o nowoczesnych rozwiązaniach dla podmiotów medycznych.

2016-07-25

BĘDĄ CZĘSTSZE KONTROLE PODATKOWE LEKARZY

W 2016 r. branża medyczna po raz pierwszy znajduje się w Krajowym Planie Działania Administracji Podatkowej, który wyznacza kierunki działania urzędników skarbowych na dany rok.  Podatnicy, w tym lekarze-przedsiębiorcy, mają małą świadomość praw i obowiązków ciążących na organach podatkowych. Dlatego, jeśli dojdzie do kontroli skarbowej, zgadzają się nieświadomie na prowadzenie jej w sposób uwzględniający jedynie interes fiskusa.
2016-06-28

CZY SĄ LUDZIE URODZENI DO BYCIA LIDERAMI?

Czy są ludzie urodzeni do bycia liderem? Jakie cechy charakteru są kluczowe, aby być naprawdę skutecznym w swojej roli?
2016-02-17

LEK DLA PLACÓWEK MEDYCZNYCH

Satysfakcja z pracy personelu medycznego ma bezpośredni wpływ na jakość opieki nad pacjentami
– wynika z najnowszego badania rynku medycznego firmy PeopleKeys®, światowego lidera
w wykorzystaniu testów kompetencji DISC Personality Assessment w rekrutacji i podnoszeniu efektywności zespołów.

2015-12-22

PROFIL NA FACEBOOKU JAKO NARZĘDZIE DO BUDOWANIA MARKI LEKARZA-EKSPERTA.

Facebook jest bardzo dobrym kanałem bezpośredniej komunikacji z potencjalnymi klientami, czyli pacjentami. Obecność na Facebooku, jeżeli tylko zostanie dobrze wykorzystana, może przynieść gabinetom, przychodniom i lekarzom wiele korzyści.
2015-11-24

DLACZEGO WARTO ZAINWESTOWAĆ W ZBUDOWANIE SILNEJ MARKI EKSPERTA W BRANŻY MEDYCZNEJ?

Personal branding - budowanie osobistej marki, to działania mające na celu "markowanie" sobą – własną osobą, nazwiskiem, wszystkiego co robimy i mówimy. W ten sposób stajemy się "produktem" (tak, produktem, choć niektórych to pewnie zdenerwuje ;-), rozpoznawanym i rozróżnianym przez rynek.
2015-11-10

LEKARZ POD JARZMEM SYSTEMU

Jakiś czas temu w mediach pojawił się list napisany przez młodą lekarkę, która informuje o fatalnym stanie służby zdrowia w Polsce. I nie pod dobrze znanym nam kątem dostępności usług, ale z perspektywy lekarza – o poświęceniach, warunkach pracy i przekładzie tego na życie osobiste oraz na relacje z pacjentami.
2015-10-07

ANGLICY ODCHUDZAJĄ SZPITALE

Brytyjski National Health Service (NHS) inwestuje 13 milionów dolarów w innowacyjną metodę zarządzania opartą o System Produkcyjny Toyoty.
2015-09-03

PR JEST WŁAŚNIE DLA LEKARZY

Wielu przedstawicieli różnych zawodów, w tym lekarzy, kojarzy PR z reklamą. Nie ma w tym nic dziwnego, gdyż nie każdy fachowiec musi znać się na wszystkich aspektach rozwoju swojej działalności.

2015-08-14
Strona: 1 | 2 | 3
X
Nasz newsletter to cotygodniowa porcja inspiracji i rozwiązań dla Twojego gabinetu/przychodni. Zostaw nam swój adres e-mail, a my przekażemy Ci niezbędne i ciekawe informacje dla Twojego biznesu
podaj adres email:

© 2015 MedSukces

O nas   Kontakt