logo
HOME ZARZĄDZANIE & MARKETING PRAWO & FINANSE BLIŻEJ PACJENTA PIERWSZE KROKI KALENDARIUM LIFESTYLE TECHNOLOGIE

DOKUMENTY

OGŁOSZENIA

WSPÓŁPRACA

KONTAKT

Otrzymałam ofertę PR dla gabinetu, który prowadzę. Czy jest to forma reklamy? – pyta lekarz.

PR, czyli Public Relations, nie jest reklamą. Można ją rozumieć jako formę promocji, ale, co jest bardzo ważne, nie jest  to reklama. Wszystkie techniki PR, mające na celu budowanie dobrego wizerunku, są dopuszczalne dla podmiotów, które nie mogą, wg prawa, stosować reklamy, np. dla lekarzy. Ponieważ gabinety i kliniki są podmiotami wykonującymi działalność leczniczą, a lekarz i lekarz dentysta są zawodami zaufania publicznego, tym bardziej warto pamiętać o wykorzystaniu możliwości PR.

Ilona Szumicka, ekspert PR, ilona.szumicka@gmail.com


X
Nasz newsletter to cotygodniowa porcja inspiracji i rozwiązań dla Twojego gabinetu/przychodni. Zostaw nam swój adres e-mail, a my przekażemy Ci niezbędne i ciekawe informacje dla Twojego biznesu
podaj adres email:

© 2015 MedSukces

O nas   Kontakt