logo
HOME ZARZĄDZANIE & MARKETING PRAWO & FINANSE BLIŻEJ PACJENTA PIERWSZE KROKI KALENDARIUM LIFESTYLE TECHNOLOGIE

DOKUMENTY

OGŁOSZENIA

WSPÓŁPRACA

KONTAKT

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

Strona: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9

REKONSTRUKCJA ZDROWIA WRAZ Z POWROTEM DO SAMODZIELNOŚCI

Dziś Międzynarodowy Dzień Osób Niepełnosprawnych. Celem obchodów jest przybliżenie społeczeństwu problemów osób niepełnosprawnych, czyli tych u których występują ograniczenia w prawidłowym funkcjonowaniu spowodowane obniżeniem sprawności fizycznej lub psychicznej, albo nieprawidłowości w budowie i funkcjonowaniu organizmu, oraz pomoc we włączeniu tej grupy społecznej w społeczne życie.
2015-12-03

ZABIEG CHIRURGICZNO-PLASTYCZNY I ZABIEG KOSMETYCZNY - ZOBOWIĄZANIE STARANNEGO DZIAŁANIA CZY REZULTATU?

W prawie zobowiązań przyjmuje się, iż jednym z podziałów świadczeń jest podział na świadczenia starannego działania i rezultatu. Czy w świetle obowiązujących przepisów możliwe jest przyjęcie przez lekarza zobowiązania, przez które ma on doprowadzić do oznaczonego rezultatu?

2015-12-02

WYSTAWA MARII WOLLENBERG-KLUZY

W Galerii Delfiny trwa ekspozycja „Polski listopad” Marii Wollenberg-Kluzy. Zgromadzone w niej obrazy nawiązują do polskiej kultury, historii i idei niepodległości. Znalazły się w niej m.in. portrety dwóch wybitnych Polaków – Fryderyka Chopina i Ignacego Paderewskiego. Wystawę można oglądać do 5 grudnia.
2015-11-26

PROFIL NA FACEBOOKU JAKO NARZĘDZIE DO BUDOWANIA MARKI LEKARZA-EKSPERTA.

Facebook jest bardzo dobrym kanałem bezpośredniej komunikacji z potencjalnymi klientami, czyli pacjentami. Obecność na Facebooku, jeżeli tylko zostanie dobrze wykorzystana, może przynieść gabinetom, przychodniom i lekarzom wiele korzyści.
2015-11-24

ZGODA PACJENTA NA ZABIEG CHIRURGII PLASTYCZNEJ I ZABIEG KOSMETYCZNY

Zgoda pacjenta na zabieg chirurgii plastycznej obwarowana jest takimi samymi obowiązkami jak zgoda pacjenta na każdy inny zabieg medyczny-leczniczy. Natomiast zabiegi chirurgii estetycznej mają nieco inny charakter niż typowe zabiegi medyczne-lecznicze.
2015-11-19

KIERUNEK: EGZOTYKA!

Za oknem zmiana aury i niektórzy dawno zapomnieli już o lecie. Na pewno są jednak osoby, które nie wykorzystały jeszcze całego urlopu i z dreszczem emocji wizualizują sobie najbliższy urlopowy kierunek. Mają oczywistą przewagę nad tymi, którzy w karcie urlopowej mają 3 dni i powtarzają mantrę „byle do świąt”.

2015-11-13

OD PRZYSZŁEGO ROKU LEKARZE BĘDĄ MOGLI WYSTAWIAĆ E-ZWOLNIENIA LEKARSKIE. TO UŁATWIENIA DLA PRACOWNIKÓW I PRACODAWCÓW

Od stycznia 2016 roku możliwe będzie wystawianie zwolnień lekarskich w formie elektronicznej (e-ZLA). Te automatycznie będą wysyłane do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, skąd trafią na profil płatnika na Platformie Usług Elektronicznych.
2015-11-12

DLACZEGO WARTO ZAINWESTOWAĆ W ZBUDOWANIE SILNEJ MARKI EKSPERTA W BRANŻY MEDYCZNEJ?

Personal branding - budowanie osobistej marki, to działania mające na celu "markowanie" sobą – własną osobą, nazwiskiem, wszystkiego co robimy i mówimy. W ten sposób stajemy się "produktem" (tak, produktem, choć niektórych to pewnie zdenerwuje ;-), rozpoznawanym i rozróżnianym przez rynek.
2015-11-10

JAK ZMOTYWOWAĆ PACJENTA DO WSPÓŁPRACY

Dlaczego jednym z pacjentów tak łatwo przychodzi trzymanie się zaleceń lekarskich, a inni mają z tym tak duży problem? Dlaczego z niektórymi tak dobrze współpracuje się lekarzowi, a inni mimo największych wysiłków specjalisty nie chcą podążać za jego rekomendacją? Co zrobić, aby w prosty sposób zmotywować pacjenta do współpracy?

2015-10-22

LEKARZ-PRZEDSIĘBIORCA, CZYLI 11 POMYSŁÓW NA KOSZTY FIRMY

Jesteś lekarzem, prowadzisz albo planujesz rozpoczęcie własnej działalności gospodarczej i gubisz się w gąszczu przepisów podatkowych? Nie wszystkie wydatki można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodu – przedstawiamy  długą listę pomysłów na koszty firmowe.

2015-10-15
Strona: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9
X
Nasz newsletter to cotygodniowa porcja inspiracji i rozwiązań dla Twojego gabinetu/przychodni. Zostaw nam swój adres e-mail, a my przekażemy Ci niezbędne i ciekawe informacje dla Twojego biznesu
podaj adres email:

© 2015 MedSukces

O nas   Kontakt