logo
HOME ZARZĄDZANIE & MARKETING PRAWO & FINANSE BLIŻEJ PACJENTA PIERWSZE KROKI KALENDARIUM LIFESTYLE TECHNOLOGIE

DOKUMENTY

OGŁOSZENIA

WSPÓŁPRACA

KONTAKT

Jakie działania z zakresu PR można podjąć w celu promocji placówki medycznej?

Można zastosować wszystkie narzędzia PR w celu dbania o wizerunek klinik i gabinetów medycznych. Punktem wyjściowym dla tych działań powinna być analiza potrzeb danej kliniki i strategia PR. Do najpopularniejszych technik i możliwości PR należą: budowa elementów identyfikacji wizualnej, media relations (szeroko rozumiane relacje z mediami, w tym publikacje artykułów, wypowiedzi w mediach), działania w Internecie, łącznie z narzędziami social media, eventy dla pacjentów, konferencje prasowe, budowanie aktywności ekspertów z kliniki, CSR (tłum z ang. społeczna odpowiedzialność biznesu), PR wewnętrzny, monitoring mediów, PR kryzysowy. Bardzo ważne jest traktowanie tych działań, które powinny być konsekwentne i systematyczne, jako proces.

Ilona Szumicka, ekspert PR, ilona.szumicka@gmail.com


X
Nasz newsletter to cotygodniowa porcja inspiracji i rozwiązań dla Twojego gabinetu/przychodni. Zostaw nam swój adres e-mail, a my przekażemy Ci niezbędne i ciekawe informacje dla Twojego biznesu
podaj adres email:

© 2015 MedSukces

O nas   Kontakt