logo
HOME ZARZĄDZANIE & MARKETING PRAWO & FINANSE BLIŻEJ PACJENTA PIERWSZE KROKI KALENDARIUM LIFESTYLE TECHNOLOGIE

DOKUMENTY

OGŁOSZENIA

WSPÓŁPRACA

KONTAKT

DZIEWIĘĆ KROKÓW DO WŁASNEJ PRAKTYKI I GABINETU. KROK 4. - KIM JEST TWÓJ IDEALNY PACJENT I JAK GO SZUKAĆ.

DZIEWIĘĆ KROKÓW DO WŁASNEJ PRAKTYKI I GABINETU. KROK 4. - KIM JEST TWÓJ IDEALNY PACJENT I JAK GO SZUKAĆ.
To ważne pytanie zadaje sobie wielu lekarzy stomatologów na początku drogi, ale robią to również ci, którzy prowadzą praktykę od lat. Większa liczba pacjentów często jest kluczem do rozwoju działalności, rentowności przedsięwzięcia czy nowych inwestycji, na które właściciel gabinetu może sobie pozwolić

Przyjrzyjmy się sytuacji, gdy otwieramy gabinet. Od czego zacząć, jakie działania podjąć? Gdzie szukać pacjentów i jak zachęcić ich do skorzystania z naszych usług?

Pierwsze zasadnicze pytanie, które powinieneś sobie zadać, a którego nie zadaje sobie większość lekarzy, dotyczy idealnego pacjenta.

Większość gabinetów oferuje zaawansowane technologie, sprzęt medyczno-diagnostyczny na najwyższym poziomie, najlepszych specjalistów, najlepsze metody leczenia, najwyższą jakość usług i profesjonalną opiekę stomatologiczną. Tylko nieliczni kierują swoją ofertę do określonego pacjenta. Nie patrz na swoich potencjalnych pacjentów jak na grupę docelową, lecz jak na jednostkę. Dlatego mówimy o idealnym pacjencie, a o nie idealnej grupie. Dlaczego tak wiele gabinetów nie wykorzystuje tej możliwości? Ponieważ nie mają wiedzy, co to znaczy „idealny pacjent” i kto w ich przypadku nim jest...

Cały artykuł czytaj na Stomatologia.pl

Logo cyklu Dla zak firme

X
Nasz newsletter to cotygodniowa porcja inspiracji i rozwiązań dla Twojego gabinetu/przychodni. Zostaw nam swój adres e-mail, a my przekażemy Ci niezbędne i ciekawe informacje dla Twojego biznesu
podaj adres email:

© 2015 MedSukces

O nas   Kontakt