logo
HOME ZARZĄDZANIE & MARKETING PRAWO & FINANSE BLIŻEJ PACJENTA PIERWSZE KROKI KALENDARIUM LIFESTYLE TECHNOLOGIE

DOKUMENTY

OGŁOSZENIA

WSPÓŁPRACA

KONTAKT

Czy social media są dla lekarzy?

Jakie znaczenie dla lekarzy może mieć obecność na Facebooku?

Media społecznościowe (ang. social media) należą do nowych mediów. Ich pojawienie się zmieniło postrzeganie mediów i komunikacji. Social media należy w bardzo wielu wypadkach pojmować w strategii komunikacyjnej jako element działań z zakresu public relations, budujących dobry wizerunek i markę kliniki, gabinetu i samego lekarza. Prowadzenie działań na Facebooku i w innych portalach społecznościowych, a także bloga powinny być oparte o plan komunikacyjny w Internecie. Nie wystarczy wrzucić raz w miesiącu post na Facebooku czy krótki tekst na blogu. Można prowadzić konkursy, zdobywać fanów, znajomych. Lekarze nie są częstymi użytkownikami mediów społecznościowych, co wynika, przede wszystkim, z charakteru ich pracy i braku czasu, ale pacjenci wiele godzin spędzają na Facebooku, Twitterze, Instagramie itd. Dlatego warto współpracować ze specjalistami PR i social media.

Ilona Szumicka, ekspert PR, ilona.szumicka@gmail.com


X
Nasz newsletter to cotygodniowa porcja inspiracji i rozwiązań dla Twojego gabinetu/przychodni. Zostaw nam swój adres e-mail, a my przekażemy Ci niezbędne i ciekawe informacje dla Twojego biznesu
podaj adres email:

© 2015 MedSukces

O nas   Kontakt