logo
HOME ZARZĄDZANIE & MARKETING PRAWO & FINANSE BLIŻEJ PACJENTA PIERWSZE KROKI KALENDARIUM LIFESTYLE TECHNOLOGIE

DOKUMENTY

OGŁOSZENIA

WSPÓŁPRACA

KONTAKT

Czy placówka medyczna powinna mieć swój profil na Facebooku?

Branża medyczna, ze względu na charakter usług, jest bardzo specyficzna jeśli chodzi o działania marketingowe, gdyż pacjenci wybierając placówkę czy lekarza, kierują się przede wszystkim opinią i wizerunkiem.

Facebook jest idealnym miejscem do kształtowania tego wizerunku. Na fan page’u możemy publikować informacje, które budują wizerunek i markę, budują zaufanie, a jednocześnie promują placówkę, zespół lekarzy czy inspirują do skorzystania z usług.

Wpisy, które wzbudzają największe zainteresowanie to te dotyczące zdrowego trybu życia, profilaktyki, aktywności sportowej, zdrowego żywienia. Takie edukacyjne wpisy można przeplatać informacjami o promocjach. Dużym zainteresowaniem cieszą się zawsze  ciekawostki i humorystyczne zdjęcia. Zamieszczanie ciekawych zdjęć uruchamia udostępnianie ich przez fanów, rozszerzając tym samym zasięg fan page’a i rozprzestrzeniając informacje, a to zwiększa świadomość istnienia placówki i buduje markę eksperta.

Izabela Wołyniec-Sobczak, Strateg personal brandingu i brandingu
www.wolyniecsobczak.com


X
Nasz newsletter to cotygodniowa porcja inspiracji i rozwiązań dla Twojego gabinetu/przychodni. Zostaw nam swój adres e-mail, a my przekażemy Ci niezbędne i ciekawe informacje dla Twojego biznesu
podaj adres email:

© 2015 MedSukces

O nas   Kontakt