logo
HOME ZARZĄDZANIE & MARKETING PRAWO & FINANSE BLIŻEJ PACJENTA PIERWSZE KROKI KALENDARIUM LIFESTYLE TECHNOLOGIE

DOKUMENTY

OGŁOSZENIA

WSPÓŁPRACA

KONTAKT

9 KROKÓW DO WŁASNEJ PRAKTYKI. KROK 8. STWÓRZ POZYTYWNY WIZERUNEK GABINETU

9 KROKÓW DO WŁASNEJ PRAKTYKI. KROK 8. STWÓRZ POZYTYWNY WIZERUNEK GABINETU
Niezależnie od rozmachu i precyzji planów marketingowych, z którymi wkracza na rynek nowy gabinet stomatologiczny, są wśród działań z tego zakresu sprawy pilne i pilniejsze. Do tych pierwszych należą podstawowe elementy wizerunku marki, czyli nazwa i logo, a także najważniejsze dziś narzędzie promocyjno-informacyjne, czyli strona internetowa. Warto zarazem pamiętać, by nawet w przypadku spraw najpilniejszych i niezbędnych nie działać pochopnie; nietrafiona nazwa, niestarannie zaprojektowane logo czy nieczytelna strona – nie mówiąc już o braku spójności pomiędzy tymi elementami – mogą wyrządzić duże szkody wizerunkowi debiutującej marki.

Po pierwsze: nazwa

Kwestia z pozoru najprostsza – każdy wie, że nazwa musi być łatwa do zapamiętania, dobrze brzmieć i kojarzyć się z branżą. Nie powinna budzić negatywnych skojarzeń. Mimo to nie brakuje firm o nazwach nie do wymówienia bądź brzmiących niepoważnie. Są na rynku agencje wyspecjalizowane w tworzeniu nazw marek i produktów. Jeśli jednak planujesz wymyślić ją samodzielnie, warto abyś swoje propozycje przetestował – najpierw na sobie, sprawdzając, z którą czujesz się dobrze i która pasuje do twojego obrazu firmy, a później na kilku innych osobach, by sprawdzić, czy nie dostrzegają niepożądanych skojarzeń albo czy twoje propozycje nie kłócą się z branżą. Warto również szukać takich nazw, które łatwo będzie przekształcić w nazwę domeny internetowej...

Czytaj cały artykuł na Stomatologianews.pl

Logo cyklu Dla zak firme

X
Nasz newsletter to cotygodniowa porcja inspiracji i rozwiązań dla Twojego gabinetu/przychodni. Zostaw nam swój adres e-mail, a my przekażemy Ci niezbędne i ciekawe informacje dla Twojego biznesu
podaj adres email:

© 2015 MedSukces

O nas   Kontakt