logo
HOME ZARZĄDZANIE & MARKETING PRAWO & FINANSE BLIŻEJ PACJENTA PIERWSZE KROKI KALENDARIUM LIFESTYLE TECHNOLOGIE

DOKUMENTY

OGŁOSZENIA

WSPÓŁPRACA

KONTAKT

9 KROKÓW DO WŁASNEJ PRAKTYKI. KROK 7. STWÓRZ PROFESJONALNĄ RECEPCJĘ

9 KROKÓW DO WŁASNEJ PRAKTYKI. KROK 7. STWÓRZ PROFESJONALNĄ RECEPCJĘ
Niezależnie od tego, czy recepcja twojego gabinetu to jedna osoba, czy zespół kilku osób pracujących w systemie zmianowym, jest ona jego WIZYTÓWKĄ. Jest miejscem, w którym często zaczyna się kontakt pacjenta z gabinetem, a to, czego tam doświadczy, wpływa na jego ogólną ocenę.

Kontakt osobisty i telefoniczny są równie ważne. Błędy i prawidłowe kroki podjęte na tym etapie obsługi pacjenta będą przekładać się na długofalowy efekt i procentować bądź szkodzić wizerunkowi. Jest wiele obszarów działalności gabinetu, które skupiają się właśnie w recepcji i wpływają na jego całościowy obraz.

RECEPCJA – serce gabinetu


Dobrze funkcjonująca i nowoczesna recepcja to nie tylko miejsce, gdzie odbiera się telefony i zapisuje pacjentów na wizyty. Nowoczesna recepcja to jego serce. Tu buduje się relacje z pacjentami, tu również odbywa się szeroko pojęta sprzedaż i rekomendowanie usług, pozyskiwanie nowych pacjentów i dbanie, by dotychczasowi nadal czuli się wyjątkowo...

Cały artykuł czytaj na Stomatologianews.pl

X
Nasz newsletter to cotygodniowa porcja inspiracji i rozwiązań dla Twojego gabinetu/przychodni. Zostaw nam swój adres e-mail, a my przekażemy Ci niezbędne i ciekawe informacje dla Twojego biznesu
podaj adres email:

© 2015 MedSukces

O nas   Kontakt