logo
HOME ZARZĄDZANIE & MARKETING PRAWO & FINANSE BLIŻEJ PACJENTA PIERWSZE KROKI KALENDARIUM LIFESTYLE TECHNOLOGIE

DOKUMENTY

OGŁOSZENIA

WSPÓŁPRACA

KONTAKT

9 KROKÓW DO WŁASNEJ PRAKTYKI. KROK 5: BUDUJ RELACJE Z PACJENTAMI

9 KROKÓW DO WŁASNEJ PRAKTYKI. KROK 5: BUDUJ RELACJE Z PACJENTAMI
W poprzednim artykule dowiedziałeś się, jak odkryć, kim jest twój idealny pacjent, jak do niego dotrzeć i go pozyskać. Kolejne ważne pytanie brzmi: jak zbudować z nim długotrwałą relację. Rozwiązaniem jest zarządzanie tą relacją, a fundamentem, na którym ją zbudujesz, jest wiedza na temat pacjenta. Pozwala ona na zindywidualizowane podejście. Wynikiem tego jest lojalność pacjenta, korzystanie z kolejnych usług i rekomendowanie gabinetu znajomym. Bądź bliżej pacjenta Zainwestuj czas w nawiązanie z pacjentem wysokiej jakości relacji opartych na wzajemnej „zażyłości” – to warunek, by być bliżej niego. Pacjenci są gotowi więcej płacić i dłużej zachowują lojalność wobec gabinetów, o których sądzą, że w nich rozumieją ich lepiej i wiedzą o nich więcej niż inni. Jak mógłbyś podnieść poziom zaufania, jakim darzą cię pacjenci? Co mógłbyś zrobić, by dowieść pacjentom, że naprawdę troszczysz się o nich? Strategia ta otwiera niekiedy przełomowe możliwości – zwłaszcza w wypadku świadczenia usług, z których pacjenci korzystają wielokrotnie i które mogą polecać potencjalnym klientom. Dla nowych pacjentów są oni poniekąd gwarancją dobrej jakości. Łatwiej dokonać wyboru, jeśli ktoś potwierdzi, że jest on korzystny... Cały artykuł czytaj na Stomatologianews.pl Małgorzata Kaczyńska, Anna Czelej, FutureMD Logo cyklu Dla zak firme

X
Nasz newsletter to cotygodniowa porcja inspiracji i rozwiązań dla Twojego gabinetu/przychodni. Zostaw nam swój adres e-mail, a my przekażemy Ci niezbędne i ciekawe informacje dla Twojego biznesu
podaj adres email:

© 2015 MedSukces

O nas   Kontakt